Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Wednesday, May 5, 2010

Maga Roh Dicucuri Rahmat

Nasib kamu lebih buruk dari apa yang aku alamai,
Namun kejadian itu menyebabkan aku dan keluarga serta yang berada disekeliling aku terbuka mata.

Seterusnya menjadikan aku apa yang ada hari ini.

Aku harapkan kejadian ini membuka mata keluarga serta yang berada disekeliling kamu.

Begitu juga kesan kejadian yang menimpa keluarga Azean Irdawaty.
Moga kejadian menimpa keluarganya membuka mata keluarga serta yang berada disekeliling mereka.

Semua ini pengalaman yang amat berharga dan aku tidak mendoakan agar semua untuk memperolehnya.

Bukalah mata hati sebelum pengalaman ini menjadi milik diri, ahli keluarga atau orang tersayang.


Khairul Azman Bin Ahmad
OKT 160 Kampung Baru 1998

Klik tajuk untuk video

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?