Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Monday, August 27, 2012

Keadilan Cabang Bukit Gantang: Tuan Rumah Majlis Rumah Terbuka Keadilan Perak

Bukit Gantang 26 OGOS 2012 : Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri 1433h bagi Parti Keadilan Rakyat Negeri Perak berlangsung meriah dengan kehadiran Ketua Umum Keadilan, Dato'Seri Anwar Ibrahim, Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Keadilan Perak, Dr. Muhammad Nor Manuty dan barisan kemimpinan Keadilan Cabang di seluruh negeri termasuk Pimpinan DAP dan PAS.

Program yang yang bermula jam 4 petang dan berakhir jam 6.30 petang di Dataran Lot 930 (Dataran Funfair), Jalan Simpang, Simpang dengan semangat perubahan luar biasa dibanjiri lebih 2000 rakyat dari pelbagai kaum.

Antara tetamu pimpinan DAP yang hadir ialah Ahli Parlimen Beruas, Dato' Ngeh Koo Ham dan Ustaz Idris Ahmad mewakili PAS.

Rumah terbuka itu menyaksikan Dato Seri Anwar yang juga merupakan Ahli Parlimen Permatang Pauh dan pemimpin Keadilan negeri turun padang untuk beramah mesra dengan rakyat pelbagai lapisan.

Kehadiran masyarakat pelbagai kaum bukti rakyat mahukan perubahan.
Angkatan Muda Keadilan (AMK Perak) menaja kuewtiaw goreng
Antara hidangan yang disajikan lemang,ketupat dan rendang. Air cendol,bihun sup,mee rebus, sate dan 3 ekor kambing bakar yang ditaja khas juga habis kurang 2 jam.



































 

2 comments:

  1. Assalamualaikum

    FS Mega Creative Enterprise menyediakan perkhidmatan percetakan T-Shirt dan cenderahati. Kami turut menyediakan perkhidmatan mencetak bendera parti PAS, DAP dan Keadilan (dalam bentuk gulung pun boleh) dengan harga yang amat berpatutan. Penghantaran adalah percuma.

    Untuk tempahan sila hubungi:
    FS Mega Creative Enterprise (CA01843562 – P)
    Kedai Khidmat 1
    Bangunan PERNAMA
    RKTLDM Balok Perdana
    26100 Kuantan PAHANG
    Tel: 019-9314105
    Emel: fsmegacreative@gmail.com

    ReplyDelete
  2. .


    (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    ReplyDelete

Kenapa Aku Di Sini?