Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Monday, July 13, 2009

Pemuda GERAKAN sertai demo anti-ISA?

Sejak beberapa bulan yang lalu,banyak isu-isu yang diperjuangkan oleh PR mendapat reaksi yang berbeza dari pelbagai pihak.Paling mendapat keprihatinan ialah isu RAMPASAN KUASA DI PERAK OLEH BN.

Dan sejak beberapa minggu ini pula isu-isu yang diperjuangkan oleh PR mendapat reaksi yang positif baik oleh rakyat jelata mahupun dari parti-parti kompenan BN sendiri.Terbaru Pemuda dari GERAKAN akan menyertai PERHIMPUNAN BESAR-BESARAN HAPUSKAN ISA yang akan dianjurkan oleh GMI.

Nah!Apa yang kita tunggu lagi.Meminjam kata dari DS Nizar, kalau ada sekupang dua kasihan kamu terhadap parti AMNO,buangkan terus dari hati kamu wahai rakyat sekalian.(kalau tak salah aku lah.Aku pun dah lupa)

Semakin hari kita bakal menyaksikan sedikit demi sedikit AMNO yang akan terkubur. DAn aku berharap agar 'kematian' AMNO ini akan cepat dari yang kita jangkakan.

Kelmarin isu PPSMI rakyat menang,hari ini isu ISA bakal disertai oleh Pemuda Gerakan dan aku berharap agar esok kita akan kekalkan kerusi DUN Manek Urai. Semoga kita akan terus berjaya dan membentuk kerajaan persekutuan dalam tempoh yang singkat ini. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?