Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Sunday, November 22, 2009

Atok Engkau


Ramai orang marah, akibat dari perbuatan hang, masa mula-mula dulu pegawai khas hang permah telepon aku dan cuba mewajarkan perbuatan hang. Dia kawan hang mesti bela hang, kalu tak dia siapa lagi. Dia kata hang buat tu sebab ada orang dalam cabang yang tikam hang dari belakang dan hang lampat sebab nak selamatkan orang melayu.

Dah setahun dah. Tapi sampai la aku tak dibuktikan tuduhan hang, jenuh aku korek dan aku tanya apa salah Nizar dan apa salah ketua cabang, tapi lagi dalam aku korek lagi bersalah hang pada rakyat.

Antara paling kuat tuduhan hang adalah Nizar ni kuda DAP sebab bagi tanah kat cina. Salah ka bagi tanah kat orang yang berhak walaupun dia bukan melayu?

Lani hang tengok sendiri. bacala sendiri http://loveperak.blogspot.com/2009/11/apa-hang-buat-ni-zambry-oi.html

Apa lagi yang hang nak buktikan? Yang terbukti hang dah kaya.

Siapla kalu berani jawab soalan ni semua http://atokengkau.blogspot.com/

1 comment:

  1. kerana hang la osman ..kami pengundi2..PR naik geram...ramalan aku pada awal.jadi kenyataan...

    ReplyDelete

Kenapa Aku Di Sini?