Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Monday, May 11, 2009

Sah DS Nizar MB Perak

Akhirnya terjawab sudah siapa MB Perak yang sah. Walaupun lambat aku update blog, tetapi keseluruhan cerita pasti telah diketahui oleh seluruh dunia.

Setelah DS Nizar menjadi MB Perak yang sah,apakah tindakan selanjutnya untuk mempertahankan kerajaan yang sah? Pada aku sekarang ini DS Nizar perlu mengadap DYMM Sultan Perak untuk mempersembahkan pembubaran DUN supaya tiada lagi krisis yang akan menyebabkan kerajaan negeri terumbang-ambing lagi.

Kembalikan lah Hak rakyat yang dirampas oleh UBN walaupun Mahkamah Tinggi melalui Hakim ABDUL AZIZ menyatakan bahawa DS Nizar tidak pernah mendapat usul undi tak percaya pada sidang dewan negeri.

Ini pada aku untuk membuktikan kerajaan Pakatan Rakyat tulus dan bersedia menerima walauapapun keputusan yang akan dibuat oleh rakyat kelak.

Dan pada rakyat, setelah kita melihat sendiri apa yang dikatakan oleh Tun Mahathir Mohamad yang menganggap UBN terlalu gopoh untuk merampas negeri, ayuh kita kuburkan UBN yang terlalu bongkak di negeri Perak supaya tiada lagi pengacau bagi kerajaan yang adil lagi telus seperti Kerajaan Pakatan Rakyat.

Kepada MB Haram bertandinglah di mana DS Nizar akan bertanding bagi membolehkan Rakyat memilih siapa lagi ikhlas membantu rakyat,dan janganlah menyembunyikan diri di balik pulau atau pun hutan setelah mahkamah mempengaruhi istana supaya jangan menerima kembali UBN seperti kamu.

TAKBIR!!!! REFORMASI!!!
HIDUP RAKYAT!!!!!!!!!!!!!

Azrin Irwan

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?