Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Sunday, December 27, 2009

Lawatan Pengurusan


Jika di jabatan kerajaan, lawatan pengurusan akan menyebabkan jabatan yang hendak dilawat itu kelam kabut. Semua di jabatan tersebut mesti tip top.

Walhal, jika tidak, jabatan tersebut dan jabatan-jabatan lain adalah yang sepertimana kita tahu prestasi dan layanan mereka kepada rakyat. Moga kenyataan ini tidak benar dan mereka telah berubah.

Semalam, 26 Dis jam 9 malam adalah lawatan pengurusan pertama Pimpinan AMK Perak ke Cabang Bukit Gantang. Seperti namanya, ia bertujuan melihat prestasi AMK Cabang. Tidak sepeti lawatan pengurusan sektor kerajaan, lawatan ini lebih kepada penerangan dan dialog.

Keutamaan adalah untuk mengenal pasti kekuatan dan kelemahan AMK cabang seterusnya kekuatan itu perlu diteladani AMK cabang lain dan kelemahan yang ada diatasi dengan bantuan AMK negeri.

Wakil AMK Negeri terdiri dari Ketuanya YB Yunus Jamhari, Timbalan YB Chan Ming Kai dan Naib yang juga penyelia Zon Utara En Romihadi.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?