Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Tuesday, December 22, 2009

Waw, Ramainya yang hebat

Jam 6 tadi aku menerima panggilan dari Pejabat Parti (tropikana), "Khairul, Cikgu Faris dan Jonah akan join ceramah hang 25hb ni".

Cikgu Faris (Fariz Musa) adalah Timbakan Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia dan Jonah (Khairul Anuar Ahmad Zainudin) adalah Ketua Angkatan Muda Keadilan Selangor. Pada 18hb Dis lalu Jonah telah ditahan polis kerana dituduh menghasut rakyat membenci kerajaan.

Untuk makluman semua kami tak pernah menghasut rakyat membenci kerajaan. Itu kenyataan yang amat salah. Kerja kami adalah menyatakan yang benar terhadap UBN, dan jika rakyat benci, bukan benci kerajaan tetapi UBN.

Menarik latar belakang Jonah, beliau adalah calun di Parlimen Pekan, Pahang pada pilihanraya Mac 8, dimana beliau bertanding mentang Najib Razak.

Cikgu Faris pula pada tangannya lahir ramai pimpinan muda yang terer berceramah. Kalu anak murid dia pun boleh gegar dewan, tunggulah cikgunya pula berceramah.

Selain mereka ceramah turut disertai En Badrul Hisham Shaharin (Che'guBard), YB Dr Lee Boon Chye-Ahli Parlimen Gopeng, YB Abdul Yunus Jamhari (Ketua Angkatan Muda Perak), YB Zuraida Kamaruddin-Ketua Wanita Keadilan dan Akmal Kamarudin-Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Perak.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?