Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Monday, December 7, 2009

Perkembangan IT


Jumaat 4hb Dis 2009-Kuala Lumpur Convention Center-5 ruang legar di sediakan penganjur (PIKOM PC Fair) untuk pengusaha dan pengeluar produk berasaskan IT. Satu peruntukan yang besar untuk pameran dan jualan.

Bila aku masuk ke ruang pameran pertama aku dah mula pening, aku bukan boleh tengok orang ramai macam ni, aku jadi rimas. Kalua aku tak salah kira lebih 5 ribu orang pada satu-satu masa. Waktu aku lawat tu antara jam 3 hingga 4 petang. aku tak dapat bayangkan bila waktu kerja dah habis atau pada hari cuti.


Semua yang melawat ke pameran tu wajib ada asas IT dan dijangka yang akan melawat pameran tu 12 jam sehari X 4 hari X +-3000 = 144,000 orang.

Itu untuk Lembah Kelang sahaja, pada waktu yang sama PIKOM PC Fair juga berlangsung di PISA Pulau Pinang. Jumlah 144,000 X 2. Itu jumlah anggaran mereka yang melawat PIKOM, bagaimana mereka yang tak melawat pula.

Perlu kita sedar, jumlah itu juga mengkin mempunyai email, membaca blog dan mendapat maklumat alternatif.

Pakatan Rakyat perlu sedar hal ini.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?