Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Friday, February 12, 2010

LAGI NAK LOMPAT

Sejak mahkamah mengumumkan siapa MB Perak,aku macam xde mood nak menulis di blog,mungkin sebab sibuk.Tapi bila aku tengok blog kengkawan yang lain ari nie ,rasa geram timbul untuk aku menulis semula.




Apa taknya,masih ada katak lagi dalam PKR.Yang nie punya pasallah.Hari ini diwar-warkan dalam kebanyakan blog kengkawan,Dato' Zahrain akan masuk UMNgOK dengan beberapa lagi YB Parlimen dari Pulau Pinang,semua dari PKR plak tu.


Apa bodoh sangat la YB nie,dah tak ingat ke apa yang terjadi kat PERAK???Dah setahun dah sejak katak 2 ekor dari PKR lompat,hancur dan gelap gelita harapan rakyat kat PERAK.Nampak sangat PKR nie pembela katak walaupun pimpinan pusat bersungguh - sungguh untuk menawan PUTRAJAYA.


AKu nak cadanglah kepada pusat,mulai hari ini perhambat semua katak-katak yang nak lompat atau pun ada rasa sikit nak lompat yang tak puas hati tu suruh je letak jawatan dari PKR dan pecat terus dari parti.


Biaq kita hilang kerusi sikit sebelum tak jadi ambilalih Putrajaya. Kepada katak katak atau yang sama waktu berambus la sekarang jugak sebelum rakyat muak dan menyesal memilih kamu sewaktu PRU yang lalu.Letak lah jawatan sebelum rakyat melaungkan KATAK DAN PENGKHIANAT di hadapan rumah kamu.


HARAM JADAH!!!!!

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?