Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Thursday, October 8, 2009

Nizar & Mansor Hadir Pada Jamuan Rakyat Bukit Gantang

Datuk Seri Ir. Haji Mohammad Nizar Jamaluddin memberi penerangan isu Perak dan Bagan Pinang

Pengunjung majlis yang berbilang bangsa


Terima kasih kepada yang hadir terutama Menteri Besar Perak Datuk Seri Ir. Haji Mohammad Nizar Jamaluddin dan isteri Datin Seri Fatimah Taat, Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1 Dr Mansor Osman dan rombongan dari Pulau Pinang, Barisan pimpinan Keadilan cabang-cabang seluruh Perak, Barisan pimpinan PAS Kawasan dan Barisan Pimpinan DAP serta semua yang hadir pada Majlis Jamuan Rakyat sempena Aidil Firti 1430H.

Dato Seri Nizar dalam ucapannya di Jamuan Rakyat sempena aidil Fitri Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang menyatakan kepimpinan utama UMNO jahat, zalim, kejam, pengkhianat, perkauman, pembohong dan gagal menyatu-padukan rakyat.

Kehadiran rakyat berbilang bangsa pada malam itu membuktikan masyarakat lebih mempercayai kepimpinan Pakatan Rakyat daripada momokan UMNO BN yang hanya pandai berkata retorik tetapi sebaliknya tidak mahu melihat masyarakat berbilang kaum di Malaysia bersatu padu. Sehingga kini UMNO BN masih berpolitik berasaskan kaum.

Harapan diberikan kepada rakyat Perak untuk Pakatan Rakyat kembali memerintah Perak berikutan ketakutan speker haram BN Datuk R Ganesan yang diimport dari hutan Sungkai untuk memanggil sidang dewan. Beliau sedar yang beliau adalah speker haram yang belumpun mengangkat sumpah.

Meyentuh Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang Nizar mendakwa "Isa Samad adalah bapa kepada rasuah". Penyokong Isa di Bagan Pinang begitu buta memberi sokongan kepada Isa dan mengugut memboikot pilihanraya jika Isa tidak dipilih sebagai calun. Sebenarnya Najib telah ada calon lain dan beliau terpaksa akur dengan ugutan penyokong Isa sekaligus menunjukkan kelemahan beliau sebagai seorang pimpinan tertinggi UMNO dan Perdana Menteri.

”Pencapaian Diutamakan, Rakyat Didahulukan”.

Oop silap

"Najib mendahului Isa dan ugutan kroninya, bukannya rakyat" tegas Nizar.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?