Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Sunday, May 3, 2009

Hj Mail calun DAP di Changkat Jering?

Sibuk dan tersebar di Trong dua tiga hari ni bahawa ketua bahagian Parti Keadilan Rakyat Bukit Gantang (Keadilan) akan menyertai DAP.

Berita macam ni tak perlu layan. Apa yang best sangat DAP berbanding keadilan yang setelah 10 tahun berjuang bersama-sama? Apa yang DAP ada dan keadilan tak ada?

Dikhabarkan Hj Ismail Yusof (Hj Mail) adalah pengkhianat bangsa melayu no wahid. Alamak ayat ni aku dah tau sapa yang mahsyurkan. Tapi kenapa pula dimahsyurkan dengan DAP. Dan peyampai berita memberi fakta. 18 kerusi DAP yang dimenangi pada Mac 8, satupun tiada dari bangsa melayu islam. DAP perlukan calun berkalibar untuk ditawarkan sebagai Menteri Besar Perak, sebab tu dimahsyurkan Hj Mail adalah pengkhianat bangsa melayu no wahid sepertimana banner yang dinaikkan pada PRK 059.

Diceritakan Hj Mail akan bertanding di DUN Changkat Jering-satu fakta yang salah. Mana mungkin jika Hj Mail keluar parti dan masuk DAP, keadilan akan serahkan kerusi DUN tersebut kepada DAP, itu kerusi keadilan, paling tidakpun diserah pulang kepada PAS.

Sudah-sudahlah mereka cerita-buat ceritapun fakta lari. Semua ahli handcore keadilan tersedia maklum Hj Mail telah memaklumkan sebelum dan selepas Mac 08 yang beliau tak mungkin menjadi calun pada apa-apa pilihan raya.

Apa-apapun kalaulah nak jadi Menteri Besar, melalui keadilanpun boleh. Memang dia layak. Tuan punya badan saja yang tak nak.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?