Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Monday, May 18, 2009

MUNAJAT & KESYUKURAN

Hari ini aku dapat sms dari s/usaha bahagian. Ada munajat & kesyukuran bersama Dr. ustaz Badrul Amin.

TARIKH : 21/5/09 (KHAMIS)
MASA : 7 MALAM
TEMPAT : SURAU TAMAN MEWAH KAMUNTING

Eloklah tu sebab dalam waktu yang sama di kawasan Bukit Gantang dan Taiping akan ada peristiwa menentukan 8 orang AMK yang ditahan sewaktu PRK Bukit Gantang aritu akan naik mahkamah.

Tu pun kalau pihak yang menangkap mereka tu dah daftar kes kat mahkamah. Kalau tidak jaminan mereka akan dilanjutkan lagi la kot. Sebab nya mereka ni bawak keranda untuk ALtantuya sewaktu hari pembuangan undi.Bukan setakat keranda, gmabar Najib n Bininya pun ada selain gambar Altantuya.

Selain di mahkamah Taiping kat Putrajaya pun ada lagi peristiwa paling bermakna untuk rakyat negeri Perak. Samada Nizar menang lagi atau sistem kehakiman memang tidak bebas.Itu yang rakyat akan menilai sejauh mana kepimpinan Najib. Tetapi aku rasa, sekiranya kita menang pun, sistem kehakiman memang tak boleh bebas di bawah kerajaan pusat UBN.

Jadi kepada semua penyokong atau pendokong PR, moh le kita berkumpul di mahkamah Taiping pada jam 8.30am untuk memberi sokongan kepada mereka yang ditahan. Seterusnya kita akan bermunajat pula bersama Dr. Badrul Amin sebelum kita berangkat ke Penanti.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?