Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Tuesday, May 12, 2009

MENANTI KEPUTUSAN ISTANA

Setelah kita berasa lega dengan keputusan mahkamah semalam,hari ini kita terus berdebar menantikan pula keputusan dari istana.

Kini DS Nizar sedang menghadap Tuanku di Istana Iskandar Kuala Kangsar.UBN pula telah memfailkan rayuan di Mahkamah Persekutuan. Manakala Pasukan Polis Antirusuhan juga sedang meninggalkan Bangunan SUK di Ipoh.

Apa yang kita harapkan dari Istana? Ya kita mengharapakan agar Istana memperkenankan pembubaran DUN seperti yang semua rakyatmahu.Kembalikan Hak Rakyat.

Kita seharusnya tidak mahu Perak yang ketika ini masih lagi berada dalam keadaan terumbang-ambing berterusan.Cukuplah penderitaan yang telah diberikan oleh 'Kerajaan Haram UBN' selama tiga bulan ini.

Ampun Tuanku beribu ampun,sembah patik harapdiampun.Patik dan sekelian rakyat Tuanku memohon agar DUN dibubarkan segera bagi mengelakkan dari krisis ini berpanjangan.Cukuplah penderitaan patik dan sekelian rakyat Tuanku menderita akibat krisis ini,Ampun Tuanku beribu-ribu Ampun.

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?