Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Monday, May 18, 2009

UBN MEMANG PENGECUT

Apsal tajuk ganas? Ye la sebab dalam kul 7.15pm tadi mesyuarat pimpinan tertinggi UBN telah mengisytiharkan mereka memang pengecut sebab tak tanding dalam PRK Penanti pada 31/5/09.

Ianya akan menjadi sejarah yang buruk pada UBN sekiranya mereka masih tidak mahu bertanding kerana semua PRU dan PRK yang lepas mereka bertanding. Ianya kemungkinan mereka takut untuk berhadapan dengan rakyat baik di Penanti ataupun di Perak.

Ini kerana mereka tidak mahu menjawab isu-isu yang akan dibangkitkan di Penanti berkenaan isu Rampasan Kuasa di Perak. Jadi aku rasa UBN juga tidak akan membenarkan DS Nizar menang di mahkamah Rayuan Khamis ini.

Ini sedikit sebanyak menghalang DS Nizar untuk menghadap Sultan Perak bagi memohon perkenan Kebawah Duli untuk membubarkan DUN Perak. Dan terjawab lah sudah bagaimana Malaysia akan dipimpin oleh seorang pengecut sampai lah PRU yang entah bila akan terjadi.

Untuk mengelakkan pandangan rakyat terhadap keputusan mereka, UBN yang di kepalai oleh Najib akan mengeluarkan kenyataan terhadap pembaziran PRK kerana ia adalah salahlaku pimpinan PKR.

Jadi apa pula pandangan korang tentang keputusan UBN ini?

No comments:

Post a Comment

Kenapa Aku Di Sini?