Tempah & Merekabentuk Semua Jenis Banner Pelbagai Saiz Dengan Harga RM1.99 Sekaki Persegi | Telefon 012-286 36 17 Untuk Maklumat & Tempahan

Thursday, May 14, 2009

"TIDAK PERLU PILIHANRAYA DI PERAK"

"Tidak perlu pilihanraya negeri Perak untuk menyelesaikan perebutan kuasa antara Barisan Nasional dengan Pakatan Rakyat, kata mantan perdana menteri.

Jika ia diadakan, kata Tun Dr Mahathir Mohamad, Pakatan akan memenanginya dan sebab itu tidak perlu BN memanggil satu pilihanraya negeri.

Pilihanraya negeri itu, tambahnya, hanya membazirkan wang rakyat."

Artikel dari Malaysiakini yang sempat aku baca hari ini.

Ianya telah diketahui sebelum kenyataan ini dibuat lagi bahawasanya UBN memang takut menghadapi pilihanraya di Perak.Ianya berbeza pula dengan kenyataan Najib yang mengatakan mereka akan berdepan rakyat sekiranya perlu.

Tetapi bagi Najib ianya perlulah mengikut peraturan dalam Dewan dan diluar Dewan.

Wekkkk!!!! Kan aku dah termuntah dengan kenyataan Najib. Agaknya kita nie kena berbahasa Mongolia kot supaya Najib senang paham bahawa rakyat di Perak khususnya dan Malaysia amnya memang mahu pilihanraya untuk mengatasi krisis di Perak.

Apa punya bangang le PM Malaysia ni. Macam nie ke jadi PM Malaysia. Baik jadi PM Mongolia pun bagus. hahahaha

Percaya lah wahai Najib alangkah bagusnya kalau UBN tak takut dengan rakyat, pilihanraya negeri juga yang kami nak. Dan kami juga nakkan supaya sewaktu tempoh pilihanraya negeri dijalankan, kami mahu askar dibawah YDP Agung mengambilalih kerja-kerja yang dilakukan oleh parti kompenen UBN yang ke berapa aku pun taktau, ukannya pihak polis.

Cukuplah dengan tingkahlaku anggota polis yang ada sebahagian cukup berat kearah hangpa... OK Najib?

1 comment:

  1. salam tuan.... najib n the gang memang hampeh... jgn kate bahasa monggol bahase tamil pun bolum tontu paham... ialah bahasa ibunda dia sindri pun tak bape paham... sibuk nk blajar bhs bahasa inggeris... bubar dun!

    ReplyDelete

Kenapa Aku Di Sini?